torsdag 17. september 2009

Mitt nye, store prosjekt

Som du vet var mitt forrige store prosjekt vesken jeg lagde til venninnen min. Vel, nå jobber jeg med et nytt stort prosjekt, denne gangen en genser til kjæresten min.

Her er bolen på genseren, hadde fortsatt igjen en del jobb før jeg kunne begynne på halslinningen og slikt på det stadiet. For ikke å snakke om ermene.

Grunnen til at jeg valgte å lage en genser til kjæresten min og ikke til meg selv er fordi han er relativt liten så det er ikke et stort prosjekt, plus at han har hintet uhemmet om at jeg skulle lage en til han ganske så lenge.

For denne bruker jeg ganske tynt ullgarn (superwash) av typen "Mor Aase" (kjøpt på Rema1000) og beinnålen som du kan se på bildet.

2 kommentarer:

  1. Flink, flink, flink!!

    Og nå skal jeg ta meg sammen, jeg holder også på med en genser, ferdig med bolen og ermene, gjenstår kun bærestykke. (Lager det rundt, som på islandsgensere). Renée

    SvarSlett
  2. Jeg må virkelig få laget ferdig denne. Har jo faktisk bare armene igjen. Men litt ivrig på ting vet du, bare -må- begynne på andre ting. ;)

    SvarSlett