mandag 25. mai 2009

Bittesmå sokker!

Nå om dagen jobber jeg stort sett med diverse ting jeg håper å få solgt på vikingmarked denne sommeren.
Enn så lenge har jeg bare disse to parene med babysokker i ull, men mer er under utvikling. Jeg har tenkt på å lage et par vesker, flere par babysokker, noen sokkepar for eldre barn og muligens noen for voksne, men jeg må nesten se hvor mye tid jeg har og ikke minst hvor mye skuldrene og hendene mine tåler før de gir opp. Det er ikke snakk om at jeg har lyst til å tjene en formue uansett. Bare en måte å få litt ekstra lommepenger, vet du. Det er alltid ålreit å ha da man er på et sted hvor man har lyst til å kjøpe alt i en 300meters radius.

Sokkene er lagd av middles tykt, vaskbart ullgarn og ett par tar meg cirka to timer å gjøre helt ferdig.


Hvis du vil lese mer om markedet jeg skal på, sjekk ut denne linken: http://njardar-vikinglag.no/pages/vikingmarked-2009.php

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar