mandag 25. mai 2009

Velkommen til Lady Voodoos Kreasjoner

Velkommen til min kreative verden!

I dennen bloggen kommer jeg til å snakke om, og legge ut bilder av, diverse ting jeg lager, være seg tegninger, klær eller vesker. Og muligens andre ting som popper inn i hodet mitt.

Jeg er veldig interessert i, og inspirert av, vikingtiden, steampunk, tatoveringer og naturen så vær forberedt på en del ting som peker i de retninger.

Da det gjelder mine metoder og teknikker så kommer jeg til å ta for meg det litt senere. Jeg syns ikke det er nødvendig å komme med lange forklaringer før det er nødvendig.

Jeg håper at du vil følge arbeidet mitt etterhvert som jeg poster nye ting her. Jeg skal prøve å få ut minst én post i uka, om ikke annet så for å fortelle hvorfor jeg ikke poster noe den uka. Kommentarer er som alltid satt veldig pris på.

Vær kreative!

~ Lady Voodoo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar